להתכונן לבחינת GMAT

מבחן GMAT נועד למדוד כישורים חשובים להצלחה בבית הספר למנהל עסקים. זהו מבחן מסתגל למחשב (CAT) כלומר, השאלות הופכות לקשות יותר ככל שעונים עליהן.

ל-GMAT יש ארבעה חלקים:

  1. נימוק כמותי (40 שאלות/60 דקות)
  2. נימוק מילולי (40 שאלות/60 דקות)
  3. הנמקה משולבת (8 שאלות/30 דקות) 4. הערכת כתיבה אנליטית (AWA) – חיבור אחד ו-2-3 מאמרים, 30 דקות כל אחד

ה-GMAT הוא מבחן סטנדרטי המודד מיומנויות חשיבה מילולית וכמותית, מיומנויות חשיבה ביקורתית ומיומנויות כתיבה אנליטית, תוך הערכת ידע של אוצר מילים באנגלית, מושגים מתמטיים ומושגים מדעיים ברמת התואר הראשון. קורס GMAT הוא הכנה מעולה למבחן GMAT, שהוא בחינת קבלה לבתי ספר לתארים מתקדמים.

קורס GMAT מציע לסטודנטים הזדמנות להתכונן לבחינת GMAT. הקורס נועד לעזור לסטודנטים להכיר את החלקים השונים של הבחינה וללמוד כיצד להתמודד איתם בעצמם. קורס GMAT הוא החלק החשוב ביותר בהכנה של למבחן ה-GMAT. הקורס מציע לסטודנטים הזדמנות להתכונן למגוון שאלות של בחינות GMAT. אוניברסיטאות ובתי ספר לעסקים רבים דורשים מסטודנטים ציון GMAT כדי להגיש מועמדות לתוכניות ה-MBA שלהם.

ישנם שלושה קורסי GMAT שונים אנשים יכולים לבצע את קורס ה-GMAT שלהם באינטרנט, במרכז מבחנים או עם מדריך.
הקורס המקוון הוא קורס בקצב עצמי המאפשר לאנשים לגשת לבחינה כמה פעמים שהם צריכים וללא תשלום, הקורס האישי הוא קורס בהנחיית מדריך, המאפשר לאנשים לגשת לבחינה כמה פעמים שהם רוצים.

לימודים בחו"ל הם דרך מיוחדת ללמוד ולהנות

לימודים בחו"ל הם דרך מצוינת לחוות תרבויות חדשות, שפות ואוכל. הם נותנים לסטודנטים הזדמנות לפגוש אנשים מרקעים שונים. סטודנטים רבים מעוניינים ללמוד בחו"ל. אבל לא לרבים מהם יש את ההזדמנות לעשות זאת בגלל סיבות רבות. חלק מהסיבות הללו הן כסף, זמן והתחייבויות משפחתיות.

כדי שיותר אנשים יוכלו ללמוד בחו"ל, חשוב שהאוניברסיטאות יציעו יותר תכניות חילופי סטודנטים עם אוניברסיטאות אחרות ברחבי העולם, זה ייתן לסטודנטים הזדמנות ללמוד על תרבויות ושפות חדשות מבלי לדאוג לגבי העלות או המחויבות בזמן הכרוך בלימודים בחו"ל לפרק זמן ממושך.

מחפשים אוניברסיטה מובילה בארצות הברית?

ארצות הברית היא מקום תחרותי מאוד לחיות בו. במדינה יש את המספר הרב ביותר של אוניברסיטאות בעולם, כך שקשה להתקבל לאוניברסיטה מובילה. הצעד הראשון הוא לעשות קצת מחקר ולגלות אילו אוניברסיטאות מתאימות לך ביותר.

ישנם גורמים רבים שקובעים אם תתקבל למכללה או לא, כולל ממוצע של ציוני תיכון, ציוני SAT / ACT, פעילויות מחוץ לבית הספר ועוד הרבה פרמטרים נוספים.

שתפו את הכתבה
Facebook
Twitter
WhatsApp
רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם !
תוכן עניינים
אולי יעניין אותך גם
קורס בניית ציפורניים
קורסים ולימודי תעודה
מידע על קורס בניית ציפורניים

בניית ציפורניים היא אמנות ומיומנות שמשתמשת בציור, בעיצוב גרפי, וביכולות יצירתיות כדי ליצור תצורות מרהיבות על ציפורניים. קורס בניית ציפורניים בצפון מציע לתלמידים להיכנס לעולם

קרא עוד »