קורס חשמלאי מוסמך

הקורס נועד לספק ללומד את המיומנויות והידע הנדרשים במקצוע. הלומד יקבל היכרות עם עקרונות ונהלי חשמל, טכניקות התקנה ובטיחות. קורס חשמלאי מוסמך מיועד ללומדים המעוניינים להשתלב במקצועות או כאלו העוסקים במקצוע החשמל מזה מספר שנים.

הביקוש לחשמלאים גדל כל הזמן. הלשכה האמריקאית לסטטיסטיקה של העבודה צופה שהצורך בחשמלאים יגדל ב-11% בין 2016 ל-2026. זהו קצב צמיחה מהיר יותר מהמקצוע הממוצע. קורס זה ילמד אותך הכל על בטיחות חשמל, כיצד לחשב גדלי חוטים, כיצד להתקין ולסיים חוטים, כיצד לבצע תיקוני חשמל ועוד. אתה אפילו תלמד על קוד החשמל הלאומי (NEC) וכיצד הוא משמש בשטח. הקורס נועד לעזור לתלמידים ללמוד על בטיחות חשמל, קוד החשמל הלאומי, התקנת חיווט חשמלי ועוד.

הביקוש גדל 

עם הביקוש הגובר לחשמלאי, חשוב להיות בעל הסמכה. הקורס מיועד לאדם בעל הכישורים, הידע וההבנה לעבוד כחשמלאי. הקורס מכסה את כל הנושאים הדרושים הקשורים להנדסת חשמל והתקנת חשמל. הקורס מוצע בדרך כלל על ידי מכללות או בתי ספר מקצועיים, מה שאומר שתצטרך להגיש מועמדות כדי להתקבל. קורס חשמלאי מוסמך הוא קורס בן 6 חודשים המכסה את כל היסודות של חיווט והתקנה חשמליים. זה גם מספק לך את הידע לקחת כל התלמדות חשמל או עבודה. הקורס מכסה נושאים כמו חשמל ומעגלים אלקטרוניים בסיסיים, מיתגים, מנועים וגנרטורים, מיגון, מכשור, מערכות חלוקת חשמל ועוד. קורס זה מיועד למי שרוצה לעשות קריירה בהנדסת חשמל. זה לא מיועד למי שמחפש קריירה כחשמלאי בלבד.

כיצד להתקין לתחזק ולתקן חיווט וציוד חשמלי 

קורס חשמלאי מוסמך ילמד אותך כיצד להתקין, לתחזק ולתקן חיווט וציוד חשמלי. תלמדו כיצד להשתמש בכלים וציוד חשמליים, כולל מונים, מסיר חוטים, גלאי מתח ועוד. תלמד גם על קוד החשמל הלאומי (NEC) בהתייחס לחיווט למגורים. להלן חלק מהנושאים הנלמדים בקורס זה:

  • מושגי חשמל בסיסיים כמו מתח (V), זרם (I), התנגדות (R), הספק (P), אנרגיה (E) ומקדם הספק
  • חישובי נפילת מתח למעגלים חד פאזיים – חישובי נפילות מתח למעגלים תלת פאזיים – חישובי נפילת מתח למעגלים ארבעה פאזיים – מוליכים במערכת החשמל של בניין: טבלת גודל חוטי נחושת
  • גודל החוט

הקורס נועד להוות מבוא ליסודות החשמל ואופן השימוש בו במקום העבודה. קורס זה יעניק לך הבנה בסיסית של מערכות חשמל, כיצד הן פועלות וכיצד הן משמשות במקום העבודה. זה גם מכסה כמה כישורי בטיחות מרכזיים הדרושים בעת עבודה עם חשמל. קורס חשמלאי מוסמך ילמד את התלמיד את היסודות של חיווט חשמלי ותקני בטיחות. הקורס גם יספק סקירה כללית של קוד החשמל הלאומי וידון כיצד הוא מיושם במסגרות מגורים, מסחר ותעשייה.

לסיכום, קורס זה נועד לספק לסטודנטים בסיס מקיף בתיאוריה וביישום של חשמל. זה מכסה את כל ההיבטים של מדעי החשמל מהעקרונות הבסיסיים ועד ליישומים המעשיים שלהם. הקורס מיועד לאנשים המעוניינים להמשיך בקריירה בהנדסת חשמל, אלקטרוניקה או טלקומוניקציה.

קורס חשמלאי מוסמך
שתפו את הכתבה
Facebook
Twitter
WhatsApp
רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם !
תוכן עניינים
אולי יעניין אותך גם
קורס בניית ציפורניים
קורסים ולימודי תעודה
מידע על קורס בניית ציפורניים

בניית ציפורניים היא אמנות ומיומנות שמשתמשת בציור, בעיצוב גרפי, וביכולות יצירתיות כדי ליצור תצורות מרהיבות על ציפורניים. קורס בניית ציפורניים בצפון מציע לתלמידים להיכנס לעולם

קרא עוד »