קורס בניית אתרים בוורדפרס

קורס זה ילמד אותך כיצד לבנות אתר מאפס עם וורדפרס. תלמד כיצד להתקין וורדפרס, ליצור ערכת נושא ולהתאים אותו, להוסיף תוכן ולפרסם את האתר שלך.

עם קורס בניית אתרים בוורדפרס, אתה יכול להתחיל עם מערכת CMS קלה לשימוש, פופולרית ויש לה מגוון רחב של תוספים זמינים. אתה יכול להתחיל בלימוד היסודות של ניהול פוסטים, דפים והתאמה אישית של פריסת האתר שלך.

וורדפרס היא מערכת חינמית וקוד פתוח לניהול תוכן (CMS) המניעה מיליוני אתרים ברחבי העולם. הוא שוחרר לראשונה ב-27 במאי 2003 על ידי מאט מולנווג כמזלג של b2/cafelog.

וורדפרס נמצאת כיום בשימוש על ידי יותר מ-60 מיליון אתרים ברחבי העולם ותורגמה ליותר מ-100 שפות. התוכנה בנויה על PHP ו-MySQL, עם אזור ניהול אחורי המשתמש ב-AJAX.

וורדפרס היא מערכת חינמית וקוד פתוח לניהול תוכן (CMS). וורדפרס תורגם ליותר מ-120 שפות, ונמצא בשימוש על ידי לפחות 26.5% מכל אתרי האינטרנט באינטרנט.

הקורס ילמד אותך כיצד לעצב, לבנות ולהתאים את האתר שלך באמצעות וורדפרס. תלמד כיצד להשתמש בוורדפרס כ-CMS לניהול תוכן האתר שלך.

תלמד גם כיצד ליצור דפים עם פריסות שונות, להתאים אישית את נושא האתר שלך, לשנות את הגדרות האתר, לפרסם תוכן, להשתמש בווידג'טים לשילוב מדיה חברתית או תכונות אחרות כמו טפסי יצירת קשר או מפות.

וורדפרס היא מערכת חינמית בקוד פתוח לניהול תוכן (CMS) המניעה מיליוני אתרים ובלוגים. הוא משמש גם אנשים פרטיים וגם ארגונים גדולים כדי ליצור ולנהל את אתרי האינטרנט שלהם.

הקורס יעסוק בנושאים הבאים:

– מהי וורדפרס

– כיצד להתקין וורדפרס

– כיצד להשתמש בלוח המחוונים של וורדפרס

– כיצד להוסיף פוסטים ודפים

– כיצד לשנות ערכות נושא

– היכרות עם תוספים

– מה זה אירוח

וורדפרס היא מערכת חינמית וקוד פתוח לניהול תוכן (CMS) המבוססת על PHP ו-MySQL. הוא משמש כבונה אתרים עבור אתרים רבים, כולל הבית הלבן, אוניברסיטת הרווארד ו-Medecins Sans Frontières.

יותר מ-60 מיליון אתרים בנויים עם וורדפרס. מערכת ה-CMS מפעילה כמעט 30% מכל האתרים החדשים.

היא הפופולרית ביותר כפלטפורמת בלוגים אך התפתחה לשמש כמערכת ניהול תוכן מלאה (CMS), פלטפורמת מסחר אלקטרוני או מסגרת לפיתוח אפליקציות. זה בחינם וניתן להוריד אותו מאתר וורדפרס.

 

קורס וורדפרס
שתפו את הכתבה
Facebook
Twitter
WhatsApp
רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם !
תוכן עניינים
אולי יעניין אותך גם
קורס בניית ציפורניים
קורסים ולימודי תעודה
מידע על קורס בניית ציפורניים

בניית ציפורניים היא אמנות ומיומנות שמשתמשת בציור, בעיצוב גרפי, וביכולות יצירתיות כדי ליצור תצורות מרהיבות על ציפורניים. קורס בניית ציפורניים בצפון מציע לתלמידים להיכנס לעולם

קרא עוד »